piątek, 28 września 2012

Księgarenka.



W zeszłorocznym folderze pt ,,Wrzesień" znalazłam między innymi to zdjęcie.
Znowu nie wierzę, że to już rok minął.
Patrzę na zdjęcia mojej kruszynki sprzed roku i jestem zdumiona.
Odkąd jesteśmy rodzicami, czas nam zupełnie inaczej płynie. Nie chodzi o to,że szybciej.
Po prostu jesteśmy bardziej skupieni na teraźniejszości , niż kiedykolwiek wcześniej.

Musiałam poszperać w archiwum, ponieważ niestety , ale rzadko ostatnio towarzyszy nam aparat, a przy dziecku, które chodzi , oczy trzeba mieć na około głowy.
Liczę,że może w ten weekend uda się wyskoczyć gdzieś rodzinnie i zabrać ze sobą jednookiego przyjaciela:))))
Dobrego, słonecznego weekendu życzę, w gronie bliskich oczywiście:)))

Acha, no i moja piosenka mojego tygodnia:)))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz