czwartek, 1 marca 2012

tęsknota

  







W B-B 3 stopnie na plusie
a Lizbona?
a Barcelona?
a Dublin?
w Dublinie na przykład jest 10 na plusie
w Splicie 13 :)))))

u nas dziś mgła i szaro
trudno się wstawało
wczoraj pięknie świeciło i w końcu udało się zebrać na spacer w trójeczkę 

to zdjęcie zostało zrobione w Cieszynie we wrześniu  w przecudownej starej dzielnicy willowej,ze starymi ogrodami i starymi roślinami, po której mogła bym chodzić w te i we wte godzinami

tak bardzo mi się już marzą kolejne włóczęgi gdziekolwiek
ubieranie się w parę minut (zwłaszcza , gdy ma się małe dziecko docenia się takie szczegóły, nieprawdaż?:)))
spacery gdzie nogi poniosą ale i te zaplanowane

prognozy są dobre, wiosna ma przyjść wkrótce, ciepła i słoneczna
póki co zostaje oczekiwanie i rozpamiętywanie tych minionych
no i słuchanie śpiewu  ptaków
słyszycie? 
całkiem sympatycznie, hm?

4 komentarze:

  1. W Krk 6,5 na plusie, ale wkoło biało (mgła, nie śnieg).
    1 marca to taka dobra data, wiosenna, nawet, jeśli wróci zima to tylko na chwilę:-)
    Systematycznie wspominam szybkie wychodzenie z domu, spontaniczne wyjazdy, myślę, że to kiedyś może wróci...A może to taka kolej rzeczy, coś było i nie wróci, bo lata lecą?
    Ptaków śpiew nie słyszałam jeszcze:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wokół mojego okna parę drzewek jest , więc pewnie dlatego i słowo daję, śpiewają na wiosnę:))))Hurrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

      Usuń
  2. ptaki nad ranem tylko słyszę...

    o ile przebiją się przez huk moich myśli

    ubrać się w minutę i wyskoczyć gdzieś na chwilę?
    dobre!
    humor mam marny, a jednak mnie rozbawiłaś ;-)))

    całusy!

    w wwie deszcz
    i smutno

    OdpowiedzUsuń
  3. No to warto było założyć tego bloga, chociażby tylko ze względu na to,że Cie rozbawiłam:)))))

    OdpowiedzUsuń