poniedziałek, 26 marca 2012



5 komentarzy:

  1. Przyroda jest naprawdę fascynująca i maluje piękne obrazy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, obraz!!!
    Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięęękne ! "Gołe" drzewa naprawdę mają swój urok, potem skrywają się pod zielonymi liśćmi i już tych ich wszystkich kształtów tak nie widać ;)
    pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ptacha, miło Cię widzieć tutaj:))) byłam właśnie na Twoim blogu i tak mi ssię fajnie na sercu zrobiło:))) piękne zdjęcia, piękne kolaże:)))pozdrawiam

      Usuń
  4. Dzięki dziewczyny:))))
    ja już ostatnio miałam taki kryzys, idąc do parku, który znam na pamięć, który po zimie wygląda wiadomo jak i tak się czasami zastanawiam, czy jestem mądra,że jeszcze ten aparat ładuje do torby ( a biorę ze sobą jeszcze córeczkę i wózek:))) a tu się okazuję,że zawsze jest coś,warte uwagi:))) i to jest wspaniałe:)))

    OdpowiedzUsuń