wtorek, 13 marca 2012

5 komentarzy:

  1. Tajemniczy ogród za szybą...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajrzałam i zostaję! Lubię takie okienne kadry i fajną muzykę, która określa właściciela bloga:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale miło,ze jesteś:)))) Obiecuję,że wkrótce tu będzie więcej słońca:))))

      Usuń
  3. Piękna ilustracja mojego stanu życiowego- psychicznego, fizycznego, jakiegokolwiek- może rzeczywistość nie jest zbyt ciekawa, ale za oknem jest już zielono i jasno, nadzieja, jest na wyciągnięcie ręki:)))
    Trochę mi głupio się zrobiło, jak wczoraj weszłam na parę ulubionych blogów, bo prawie wszędzie już wiosennie i optymistycznie, a u mnie ciemno...
    ale takie mam założenie,że umieszczam zdjęcie, które na prawdę czuję danego dnia , no i tak wyszło...:)))

    OdpowiedzUsuń