poniedziałek, 28 stycznia 2013

Niedziela z niespodzianką.



Najpierw włącz to:


Leci?

Właśnie od wczoraj moje radio w głowie nadaje ten utwór non stop:))) i wcale a wcale nie nudzi mnie, wręcz przeciwnie.

W niedziele miałam 2 niespodzianki: ból gardła i mięśni i ogólnie świetne samopoczucie :))) i ten film


Szczerze to dawno film mnie tak nie urzekł:))) Jak dla mnie, to jeden z tych, które trzeba mieć w zbiorach:) I zastanawiam się skąd we mnie niechęć do oglądnięcia go? Może przez plakat?Tytuł? (jakże zgodny z oryginalnym:)))

Clip powyżej pochodzi właśnie z filmu, więc może powie Wam więcej o filmie niż trailer ( hej, czy też tak macie,że po obejrzeniu filmu zastanawiacie się czy trailer lub recenzję filmu pisał  lub robił ktoś , kto w ogóle  go oglądał? Nie wspomnę już o tych super hasłach na trailerze. brrrrrrrrrrrrrrrrr)
Polecam film.

Myślę ,że ten utwór może nas dobrze nastroić na ten poniedziałek, a może i dłużej:)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz