czwartek, 29 listopada 2012

Starocie.



Ile historii kryje w sobie ta miejska willa?
Jak długo ta latorośl obrastała fasadę?
Kto posadził krzew róż przy wejściu?
Ile ludzi zachwycało się ich zapachem w czasie kwitnienia?
Kocham miejsca z historią :))))

A widzieliście Nietykalnych ?
Jak zwykle później niż wszyscy obejrzałam, no i gorąco polecam:))))
Płakaliśmy ze śmiechu, ale przede wszystkim zasypiałam z szerokim uśmiechem na twarzy, bo niesamowita jest ta historia i to,że jest prawdziwa, no i to , jaką pozytywną moc ma człowiek  :)))  



A dziś muzyka adekwatna do dzisiejszej pogody :)))



6 komentarzy:

  1. Nietykalni - film do którego chce się wracać. W zeszłym tygodniu obejrzała drugi raz i nic, a nic mi nie przeszkadzało, że znałam zakończenie. Dobry film z dobrą muzyką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam właśnie takie wrażenie,że to jest tego typu film, który można oglądać wiele razy:)))
      Jedna z moich ulubionych scen to ta z drzewem w operze:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))...
      byłam kiedyś w podobnej sytuacji i niestety nie potrafiłam się powstrzymać od śmiechu.

      Usuń
    2. No a muzyka rewelka, chodziła za mną parę dni po obejrzeniu:))))

      Usuń
  2. Oj tak, Nietykalni to najlepsze kino!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow..już chyba zapomniałam o Nicku Cave, o tej płycie.Nie zliczę ile razy wyłączałam światło w całym mieszkaniu(mieszkałam wtedy sama), zapalałam świeczkę i zatapiałam się w tej muzyce i jego głosie.Dzięki za tą podróż sentymentalną.

    OdpowiedzUsuń